Отговорността на предприятията да управляват своето въздействие върху обществото, като максимизират положителните ефекти и смекчават неблагоприятните последици. По-конкретно, КСО се определя от Европейската комисия като "отговорност на предприятията за тяхното въздействие върху обществото" (COM (2011) 681). Комисията насърчава предприятията да "разполагат в процес на интегриране на социалните, екологичните и етичните въпроси, свързани с правата на човека и потребителите, в техните бизнес операции и основна стратегия в тясно сътрудничество със заинтересованите страни".
The responsibility of enterprises to manage their impacts on society, by maximising the positive effects and mitigating the adverse ones. More specifically, CSR is defined by the European Commission as "the responsibility of enterprises
for their impacts on society" (COM (2011) 681). The Commission encourages that enterprises "should have in place a process to integrate social, environmental, ethical human rights and consumer concerns into their business operations and core strategy in close collaboration with their stakeholders".