S - Social media influencers (influencer marketing) - Инфлуенсъри в социалните медии (маркетинг на инфлуенсъри)

Инфлуенсъри в социалните медии (маркетинг на инфлуенсъри)

Социалните медии позволиха появата на изцяло нова професия и жанр на знаменитост - инфлуенсъри в социалните медии. Нарастването на рекламните блокери и намаляването на честотата на кликване върху рекламата допринесоха за възхода на влиятелните социални медии. Влиятелите на социалните медии могат да се разглеждат като фар за много граждани / клиенти / избиратели в район с изобилие от информационни източници. Гладуел предостави три елементарни типа влиятелни лица - конектори (хората в общността, които познават голям брой хора и които имат навика да правят представяне), maves („хора, на които разчитаме да ни свържат с нова информация“) и търговци („ убедители ", харизматични хора с мощни умения за преговори). Тези категории влиятелни социални медии могат да се припокриват с категориите социални ботове.

Social media influencers (influencer marketing)

Social media have enabled the emergence of an entirely new profession and genre of celebrity - social media influencers.  The rise of ad blockers and the decrease of ad click through rate have contributed to the rise of social media influencers. Social media influencers can be seen as a lighthouse for many citizens/customers/voters in an area of abundance of information sources. Gladwell provided three elementary types of influencers –connectors (the people in a community who knowlarge numbers of people and who are in the habit of making introductions), maves ("people we rely upon to connect us with new information") and salesmen ("persuaders", charismatic people with powerful negotiation skills). These social media influencers categories may overlap with social bots categories.